Apie treniruotę

Joga – tai ne galutinės pozos įvaldymas, tai – kelias. Jogos praktikos tikslas – savi-realizacija ir tobulėjimas fiziniame, metaliniame, emociniame ir dvasiniame lygmenyje. Reguliariai praktikuojant jogą didėja raumenų jėga, ištvermė, lankstumas, šalia to, didėja savikontrolė, pasitikėjimas savimi, praktikuojantys jogą į gyvenimą sugeba pažvelgti kitu kampu, ilgėja gyvenimo trukmė, gerinama emocinė sveikata.

Pamokų metu dėmesys skiriamas:
• JOGOS PRATIMAI (ASANOS) – sustiprina ir atjaunina kūną, jis tampa lankstesnis, grakštesnis, pagerėja laikysena ir pusiausvyra, gerėja stuburo funkcinė būklė, mažėja nugaros skausmai, stimuliuojama kraujo cirkuliacija, visas kūnas aprūpinamas deguonimi ir maistingomis medžiagomis. Asanos tonizuoja įvairių liaukų ir vidaus organų veiklą, gerina nuotaiką ir gydo nemigą.
• TAISYKLINGO KVĖPAVIMO PRAKTIKA (PRANAYAMA) – kvėpavimo pratimai treniruoja už kvėpavimą atsakingus raumenis, padidina plaučių tūrį, aprūpina organizmą ir vidaus organus deguonimi, padeda atpalaiduoti ir sustiprinti nervų sistemą, nuramina protą, pagerina koncentraciją. Tampame sąmoningesni, išmokstame suaktyvinti kūną kai reikia dirbti, ir jį atpalaiduoti, kai ateina laikas poilsiui.
• TINKAMAS ATSIPALAIDAVIMAS (SAVASANA) – mokomės sutelkti dėmesį į šį momentą, geriau įsiklausome į savo kūno poreikius, palydime kūną į visišką atsipalaidavimą.
Ši treniruotė tinka įvairaus fizinio pasjėgumo ir pasirengimo asmenims nuo 16 m.

Trukmė:50min. Intensyvumas:

Jėga

Ištvermė

Lankstumas

Atsistatymas