Apie treniruotę

Crosstraining – tai energingos treniruotės į kurias įeina tokie elementai kaip kardio, svorio kilnojimas, gimnastika, esminės treniruotės ir dar daugiau tam, kad paruošti kūną nenumatytiems atvejams. Treniruotės labai įdomios, nes kiekviena treniruotė vis kitokia, motyvuojanti, skatinanti tobulėti bei nesustoti. Reguliariai sportuojant, jūs gebėsite netik pakelti didelį svorį, bet ir nubėgti kelis kilometrus greitu tempu. Bei labai pagerinsite savo fizinį pasiruošimą.

Treniruotės ne ilgos, tačiau aukšto intensyvumo, todėl per trumpą laiką galima labai efektyviai pasportuoti. Svarbu pratimus atlikti saugiai ir efektyviai, patarimų galima gauti iš trenerių.

Šias treniruotes verta rinktis tiems žmonėms, kuriems trūksta motyvacijos. Šiose treniruotėse, matydami kaip stengiasi šalia esantys kolegos, pasieksite geresnių rezultatų. 15 minučių Crosstraining treniruotė, gali prilygti kelioms valandoms sporto salėje. Čia treniruotę sudaryti gali 3-4 pratimai, tačiau esmė atlikti viską kuo greičiau. Kuo daugiau pastangų įdėsite, tuo geresnį rezultatą turėsite.

Intro treniruotės

Crosstraining Intro treniruotės yra skirtos visiems norintiems išmokti visko nuo pačių pagrindų šioje sporto šakoje. Treniruotės skirtos tam, kad jūs tikslingai galėtumėte įsilieti į Crosstraining bendruomenę. Intro treniruotės tai 12 treniruočių ciklas, kuriose treneris jus supažindins su pratimais, jų atlikimo technika, bei padės pažinti tikrąjį sporto grožį. Praėję Intro treniruočių ciklą, galėsite toliau lankyti Crosstraining treniruotes ir gerinti savo sveikatą bei fizinį pasiruošimą. Šiuose treniruotėse, net paskutinis atlikęs pratimus, gauna iš visų kolegų „high-fives“ vien todėl, jog nepasidavė, viską atliko iki galo ir taip dar labiau sutvirtėjo tiek fiziškai, tiek psichologiškai.

 

Trukmė:60 min.min. Intensyvumas:

Jėga

Ištvermė

Lankstumas

Atsistatymas